Familjen Andersson

Nu var det mycket länge sen ni fick höra om hur det går uppe hos familjen Andersson för att jag har varit på landet och så. Men tro inte att jag övergivit dem för det! Nej då jag har gått upp jättetidigt och åkt in på morgonen och tagit hand om dem!

Igår var jag och Amanda hos dem länge för vi åt middag där och vad hade hänt när vi kom dit!? Jo det fanns två stycken spyor på golvet fy tusingen vad det är äckligt! Sen när dem skulle äta gömde sig Hargrett så hon fickingen mat. För den Hann ju Emelie äta upp. Idag när jag kom Så var dem rätt gulliga med varandra till en början och jag fick till och med klappa Hargrett som brukar vilja ha en meters avstånd i från mig! Det var så mysigt. Men helt plötsligt utbröt värsta grälet! Det blev vilda sparkar, klösningar och bit försök. Jag hatar när dem blir så mot varandra det är så läskigt tänk om dem skulle anfalla mig nån gång. så försäkerhets skull stängde jag in mig i köket ett tag sen gick jag och såg så attt dem hade överlevt och det hade dem! Tur, tur!

Nisse åt riktigt bra idag han har inte ätit ordentligt på 2 dagar så det kändes mycket bra! Jag har tagit lite bilder på familjen Anderssons djur som jag tänkte att ni skulle få se.


Hargrett
.

Emelie


Sist och minst Nisse!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Det blir en del disk när man ska baka och laga mat,,men så sköt att man har diskmaskin...ha en skön kväll..

2008-07-05 @ 19:26:52
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: johanna

Vill du bli dagens blogg i min blogg ?

Kommentera då tre av mina inlägg så är du med i lottningen! :) (du behöver nte skriva att du är med eller vilken du är på, jag ser!)

CIAO

(ursäkta reklamen)

2008-07-05 @ 19:30:24
URL: http://johow.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Vilka söta djur :D



Hoppas du får en bra kväll!!

2008-07-05 @ 21:47:15
URL: http://chocolatechic.blogg.se/
Postat av: e m m a

söta :)

2008-07-10 @ 12:54:19
URL: http://mmilkshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback