9/7

Idag står det här på min göra lista:

Äta frukost. Men eftersom jag är hemma själv och glömt det där med att planera så finns ingen mat hemma. Det blir nog så att innan det händer att jag äter så måste jag till konsum för att inhandla ätbara saker, även de drickbara är slut.

Städa mitt rum lite (behövas igentligen mycket) och så tror jag att jag ska epilera mina ben.

Vem glömmer att jag är kattvakt?! självklart ska jag underhålla djur även idag!

Fika med Kelly, det var super länge sen så det ska bli spännande.

Fixa mig med sofia, jag vet riskabelt att två klantar gör saker tillsamanns. Speciellt när det gäller fixa och så. men blir så när klantar tänker.

Gå upp till Amanda med Sofia, vi är bjudna på hennes tjej middag.

Det var den dagen den gick rätt fort när man skrev den! Ser ut att bli toppen väder men ser inte ut som jag har tid för solning och vem vill sola när man har ny epillerade ben!? Hahaha det är ju inte det vakraste!

Hoppas ni får en härlig dag nu ska jag börja gå efter min lista!

Kommentarer
Postat av: Linda

Lycka till med allt och ha en trevlig dag!

2008-07-09 @ 12:54:27
URL: http://lillefots.blogg.se/
Postat av: tess

Haha :D Jo, det tycker jag verkligen. Filmkvällar är väl nått av det mysigaste som finns !

Och får hoppas att den här kvällen blir lite bättre alltså. Usch xd

ha en trevlig dag!

Puss

2008-07-09 @ 13:34:06
URL: http://jaklakrokus.blogg.se/
Postat av: Daisy

Låter som en riktigt bra dag får jag säga, slingorna i går blev kanon fina :)

Ha en härlig dag.

Kramis

2008-07-09 @ 15:21:01
URL: http://spaningmeddaisy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback