7/7

Igår på IKEA införskaffades en fin fin helspegel till mitt rum med en vit kant runtomkring. Så att nu ska jag för första gången i mitt liv slippa springa ut i halen och och kolla hur hela jag ser ut, eller stå och hoppa framför min spegel! Ska bli så skönt om pappa bara sätter upp den någon gång. Det brukar ta en otrolig tid för honom att få saker och ting gjorda!

Idag har mitt liv bara varit allmänt jättetråkigt och ointressant och vädret har varit värre än det! Så jag vet inte riktigt vad jag ska skriva här. Det som har hänt är att jag har vaknat, bråkat med min lilla vän (väldigt onödigt av mig), ätit frukost, åkt hem från min lilla vän, köpt en latte gått till Familjen andersson, gått hem, sett på Sex and city, ätit mat och funderat på vad tusingen jag kan göra för något vettigt!

Så kom jag på det mitt i alla Sex and city avsnitten kom jag på att jag skulle ta en springtur och det gjorde jag verkligen! Det var otroligt länge sen eller det har aldrig hänt att jag sprungit så länge utomhus! Det var dock inte en helt frivilig springrunda utan det var pappa som lurade mig eller missbedömde avstånden eller något och jag som sprang lite vilse. Det kanske inte är så långt för er som är vana springare eller vad det nu heter men jag sprag i alla fall oavbrutet ganska snabbt (eftersom det var kallt, blåste och regnade) i 50 min. men det där som står i parantesen var ganska posetivt, väldigt skönt! 

Så det är väll vad jag har haft för mig=inget!   

Kommentarer
Postat av: sofia

ja tycker 50 min är väldigt bra :D

2008-07-08 @ 10:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback