6/4

Hallå
Eftersom jag blivit både sjuk och alergisk på samma gång har det blivit lite ont om uppdateringar här på bloggen. men nu e jag i alla fall frisk och för tillfället mindre alergisk! Jag har sen i tosrsdags kväll gått runt med uppsvullet öga och det har inte lagt sig föern nu trotts dubbeldoser av medicin. Måste säga att det har varit mycket jobbigt!
men det är bara att hoppas på att det blir lite bättre nu, vilket kanske inte är så rimiligt men i alla fall!
Jag måste ändå säga att jag tycker att det är rättså skönt med vår och nu börjar även värmen komma och söder lever igen! Det är alltid lika skönt att se hur söder börjar leva!
Imorgon har jag utvecklings samtal det är verkligen såå tråkigt, jag måste säga att jag inte brukar känna någon större utvekling under dem där mötena. Det ända som är positivt är väl att man bara måste gå i skolan i en halvtimme! Och det är ju allti skönt me en extra ledig dag!
Hoppas ni får en bra vecka!

Kommentarer
Postat av: amanda

ja det är helt fantastiskt när man går runt nytorget o så o ser alla människor, de kallar ja LYCKA! (då kan de va bra me nya vårskor, så man passar in ;)

2008-04-06 @ 22:20:47
Postat av: elin

Hatar utvecklingssamtal!! Jag tycker oxo att de e sååå skönt att söder lever igen! GLASS!

2008-04-07 @ 22:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback